Ja estan disponibles els vídeos de la VII MATINAL d’història i ensenyament de les ciències. Les Matinals d’història de la ciència són trobades anuals entre professionals de la història de la ciència i de l’ensenyament de les ciències, destinats al diàleg entre la recerca en història de la ciència i de la medicina, la pràctica professional del professorat d’ensenyament secundari, i la recerca històrica inspirada en la investigació didàctica i en els sabers de l’aula. L’objectiu és crear espais de col·laboració, on poder afrontar els reptes de la imbricació entre història i didàctica de les ciències i la transformació de la investigació històrica i didàctica en saber escolar, pràctica educativa i reflexió docent.

Les matinals són organitzades per l’Institut Interuniversitari López Piñero (IILP) i el Centre de Formació del Professorat (CEFIRE-CTEM). Les anteriors matinals han estat dedicades a “ciència i gènere”, “instruments científics”, “la ciència en acció”, “les controvèrsies sociocientífiques”, “la taula periòdica” i els “museus de ciències”.

En aquesta edició participen com a ponents Enrique Perdiguero, director del IILP-UMH, i Ignacio Suay, membre del IILP. La seua paricipació està disponible a través del següent enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=AN4gXqA3AVg&list=PL176C61dA5hOevEs9L2rmc-GCGRwPOSUB&index=3&ab_channel=Jos%C3%A9Ram%C3%B3nBertomeuS%C3%A1nchez